ये १ Android app आपके ५ apps का काम करेगा ⚡ Truecaller Alternative ?? 2018
Innholdsfortegnelse:
En ting jeg alltid har gledet meg til å ha i Android sin appskuff er muligheten til å søke etter apper enkelt og effektivt. Imidlertid har mange aksjeskyttere, inkludert den populære Samsung Touch Wiz, og tredjeparts lanseringer ikke integrert søkefunksjonen ennå. Heldigvis leverer Sony Xperia Zs app-app-lansering - Android-enheten jeg bruker nå for tiden - appsøkfunksjonalitet.
Men nå som jeg bruker Themer-appen, har jeg slags savnet appsøk-tingen. På tide å jakte på en løsning!
App Dialer for Android
Jeg trengte en måte som jeg kan bruke det nåværende temaet (som inkluderer lanseringsprogrammet) og også ha muligheten til å søke i appene. På min søken kom jeg over et par apper, men App Dialer var den eneste som virket verdt saltet.
Hvis du har brukt T9-tastaturet på Android-en din til å søke etter kontakter i Android-oppringeren, skal du kunne være i stand til å forholde deg til App Dialer. Etter at du har installert App Dialer fra markedet, kan du starte den fra appikonet i skuffen. Når du initialiserer appen, vil du se et lite T9-tastatur på skjermen, identisk med en widget. Alt du trenger å gjøre er å søke etter appen du vil starte, bare ved å trykke på tallene som inneholder appens bokstaver og starte den når du får kampen.
Dialer søker etter appene i sanntid og viser alle mulighetene for apper som kan dannes ved å bruke kombinasjonene av bokstaver i T9-tastaturet. Appen fungerer selv når du oppgir en del av appnavnet. Hvis du for eksempel søker etter appen App Dialer, vil til og med søket etter navnet 'Dial' returnere appen i resultatene.
Bruke App Dialer for raske appsøk
Den beste måten å bruke appen på er ved å feste appikonet i stedet for appskuffikonet, eller bare ved siden av på startskjermen. Hvis du har bevegelser aktivert i den nåværende starteren din, eller bruker sveipebevegelser på den forankrede Android-telefonen, kan du legge til App Dialer i en av bevegelsene og enkelt søke etter appen. Appen støtter også widgets, slik at du direkte kan begynne å søke på startskjermen.
Hvis du har brukt Google Nå til nå for å søke og starte apper på enheten din, vil du finne T9 App Dialer som betydelig raskere. Appen ser også etter muligheter for ord mellom navnet som ikke finnes i Google Nå. Dessuten bruker Google det fullverdige qwerty-tastaturet, noe som er irriterende til tider sammenlignet med T9-tastaturet.
Appen kommer også i Pro-versjonen ($ 2, 95) med ekstra funksjoner som et raskt startpanel i varslingsområdet og alternativet for å avinstallere appen ved hjelp av selve oppringeren.
Konklusjon
App Dialer for Android kan sammenlignes med Launchy og FARR for Windows når det gjelder hastigheten på å søke etter appene. Så hvis du er en Android-bruker som har båtmengder av apper installert på enheten sin, vil jeg absolutt anbefale deg å gi denne appen et skudd. Og snart når App Dialer har overtatt fullstendig, er jeg sikker på at du neppe vil savne den tradisjonelle app-skuffen du brukte for å lansere appene.
Runes of Magic er noe nesten unikt i verden av gratis å spille (F2P) MMORPGs: Det er verdt prisen. Faktisk ville det være verdt å betale penger for å spille dette spillet. I stor grad er Runes of Magic en klone, eller i det minste en nær slektning, av World of Warcraft. Kunststilen, grensesnittet og noen spillmekanikk er svært like. Andre systemer, som spillerhus og noen aspekter av utforming og reise, er forskjellige. Hvis du liker WoW, vil du sannsynligvis like RoM; Hvis du absolutt hater WoW,
Runes of Magic er et "gratis å spille" -spel, men det betyr ikke at selskapet driver det som en veldedighet. Runes of Magic er det som er kjent som et "Item Shop" -spill, hvor du kan bytte penger i spillet for valuta i spillet (i dette tilfellet Diamanter), som du deretter bruker til å kjøpe virtuelle gjenstander fra varebutikken. Disse inkluderer våpenoppgraderinger, spesielle fester, møbler for huset ditt, og evnen til å "respecere" (endre aspekter av) karakteren din). I teorien er den totale
Alt er sannsynligvis det raskeste søkeverktøyet for filnavn for vinduer
Alt er sannsynligvis det raskeste søkeverktøyet for filnavn for Windows.
Teslas raskeste bil noensinne er den tredje raskeste produksjonsbilen i verden
Elon Musk kunngjorde nylig P100D og hevdet den var den tredje raskeste produksjonsbilen i verden. Det er fremdeles altelektrisk, men absolutt ikke billig.